6099600541 |
Educació Intercultural |
2018-2019 |
Taller a centre. Primària-Secundària |
|
|
|
12/11/2018 - 18/2/2019 (15 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
ESC Sant Josep de Calassanç |
|
c. Pau Claris, 5 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suport a la Comunitat Educativa
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
EIAC Educació Intercultural
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El taller està enfocat a aportar continguts i eines perquè els participants puguin treballar des d'una perspectiva intercultural als centres educatius i acompanyar l'alumnat en la construcció d'una identitat de múltiples pertinences.
|
| |
Objectius |
- Donar elements d'anàlisi i reflexió per treballar des d'una perspectiva intercultural als centres educatius.
- Aportar reflexions i estratègies que contribueixin a millorar la competència intercultural tant del professorat com de l'alumnat.
- Facilitar estratègies per acompanyar l'alumnat en la construcció d'una identitat de múltiples pertinences.
|
| |
Continguts |
- Interculturalitat.
- Currículum intercultural des de les àrees.
- Identitat de múltiples pertinences.
- Implicació de les famílies.
- Coresponsabilitat educativa..
- Coeducació i igualtat de gènere.
|
| |
Observacions |
CALENDARI PROVISIONAL
|
| |
Avaluació |
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de la formació
- Qüestionari de satisfacció assistents / formador.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència un mínim de 80% de les hores de formació.
- Avaluació positiva en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de primària i secundària
|
| |
E-mail |
mmoncas2@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
12/11/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dimecres |
28/11/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 3 |
dilluns |
10/12/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 4 |
dilluns |
17/12/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 5 |
dilluns |
11/02/2019 |
1730 |
1930 |
Sessió 6 |
dilluns |
18/02/2019 |
1730 |
1930 |
|
| |